Що робити, якщо пацієнт відмовляється від лікування?

Потрібно дзвонити на телефон претензій щодо роботи Швидкої допомоги або на Гарячу лінію Комітету з охорони здоров'я, назвавши номер машини та прізвище лікаря. «Гаряча лінія» Росздравнагляду щодо дотримання прав громадян у сфері охорони здоров'я: 8 800 550 99 03.

№323-ФЗ «Про основи охорони здоров'я громадян РФ». Відповідно до п. 7 ст. 4 цього закону одним із основних принципів охорони здоров'я є «неприпустимість відмови у наданні медичної допомоги».

Якщо рівень некоректності лікаря зашкалив, можна звернутися зі скаргою до головного лікаря лікарні. На письмову скаргу ви повинні відповісти протягом 30 днів. У скарзі необхідно безпосередньо сформулювати свої побажання. Наприклад, щоб лікар вибачився або щоб йому зробили догану.