Що розуміється під навчанням у педагогічній психології?

Навчаність (англ. docility, educational ability, learning ability) – здатність людини до цілеспрямованого освоєння знань, під час якого враховуються його індивідуальні особливості, такі як тип темпераменту, ступінь розвитку пам'яті, уваги і сприйняття.

Навченість – обсяг та глибина знань учня з предмета; рівень володіння предметними вміннями та навичками. Навчаність – Рівень навчальних можливостей учня, рівень самостійності у навчальній діяльності.

У психології сьогодні розглядаються різні види навчання. Зазвичай розрізняються: навчальна загальна – здатність засвоєння будь-якого матеріалу; спеціальна навчання — здатність засвоєння окремих видів матеріалу: різних сфер науки, мистецтва, напрямів практичної діяльності

Педагогічна психологія вивчає проблеми навчання та виховання дітей, психологічні засади педагогічної діяльності вчителів, вихователів. Це міждисциплінарна, самостійна галузь знання, заснована на даних загальної, вікової, соціальної психології, персонології, теоретичної та практичної педагогіки.