Що таке діагностика у школі?

Педагогічна діагностика – сукупність прийомів контролю та оцінки, спрямованих на вирішення завдань оптимізації навчального процесу, диференціації учнів, а також удосконалення освітніх програм та методів педагогічного впливу (тобто перевірки та оцінки).

Аналіз результатів діагностичних робіт дозволяє виявити досягнення та проблеми у педагогічних практиках конкретних вчителів, дати рекомендації щодо зміни технологій навчання для кожної школи.

Діагностика якості навчання – це процедура точного визначення результатів процесу навчання з урахуванням способів їх досягнення, виявлення його тенденцій та динаміки.

У педагогіці виділяють такі методи педагогічної діагностики: спостереження, педагогічний експеримент, анкетування, бесіда, інтерв'ю, опитування, тестування, вивчення педагогічної документації (програми, УМК, портфоліо професійної діяльності).