Корекційні установи VIII виду (у термінології колишнього законодавства про освіту) створювалися для навчання та виховання дітей із розумовою відсталістю з метою корекції відхилень у їх розвитку засобами освіти та трудової підготовки, а також соціально-психологічної реабілітації для подальшої …
1.3. Корекційні класи 7 виду створюються для дітей із затримкою психічного розвитку, 8 види – для розумово відсталих дітей, у тому числі для дітей з глибокою розумовою відсталістю.
Школи VI виду створені для дітей, які мають проблеми у фізичному та психічному розвитку. Часом такі школи функціонують при неврологічних та психіатричних лікарнях. Основний їх контингент – діти з різними формами дитячого церебрального паралічу (ДЦП), спинномозковими та черепно-мозковими травмами.