характеризуються переважно скаргами зниження пам'яті, особливо за необхідності запам'ятати великий обсяг інформації. В їх основі лежать патологічні зміни в головному мозку, проте ці зміни ще не впливають на соціальну, професійну та побутову діяльність людини.
Найбільш характерні прояви легких когнітивних порушень – це епізодична забудькуватість, рідкісні труднощі концентрації уваги, стомлюваність при напруженій розумовій роботі та ін..
У дітей ознаки порушення когнітивного розвитку такі:
- затримка появи навичок – починають сидіти, повзати, ходити чи говорити пізніше за певний вік;
- порушення концентрації уваги;
- проблеми з навчанням;
- відсутність цікавості;
- проблеми з логічним мисленням;
Термін "когнітивний" походить від латинського cognoscere – знати, дізнаватися, розслідувати. Залежно від контексту це слово може позначати знання, переконаність, розумову здатність, здатність до вивчення, збереження знання та обміну ним з іншими.