У маркетингу тригерами називають прийоми, що стимулюють потенційного клієнта зробити цільову дію, часто покупку. Приклад тригера – акція з обмеженим терміном дії. Вона спонукає користувача залишити заявку прямо зараз.14 лист. 2023р.
Спочатку поняття «тригер» у психології використовувалося в основному, коли йшлося про людей, які пережили травму. Тригер стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.
trigger – "спусковий гачок") – спочатку, подія, що викликає у людини з посттравматичним стресовим розладом раптове репереживання психологічної травми та тяжкі негативні емоції.
Як керувати
- Запишіть усі фактори, здатні викликати ту чи іншу емоцію Перерахуйте ті емоції, які вважаєте за потрібне. …
- Ведіть щоденник емоцій.
- Виявіть причини походження тригерів …
- Усвідомте зв'язок між емоціями та тілесними відчуттями.
- Візьміть паузу.
- Проаналізуйте думки та поставте їх під сумнів