Що таке тригерний пост?

Тригерні листи – це електронні листи, які йдуть автоматично у відповідь на дію користувача на сайті або на якусь подію. Приклади тригерних листів: вітальні, реактиваційні та вітальні розсилки; повідомлення про кинуті кошики.

Тригерний лист (англ. trigger email) – це автоматичне повідомлення, за допомогою якого бренди надають необхідну інформацію у відповідь на дії користувачів. Так, компанії вирощують ліди та підвищують залучення.

Тригерне ​​розсилання автоматичне повідомлення, яке надсилається клієнту з настанням певної події. На відміну від масових розсилок у тому, що час відправлення та зміст тригерного повідомлення для кожного клієнта складається індивідуально.

Тригерне ​​розсилання – це автоматизований лист чи серія листів. Вона відправляється у відповідь на дію або бездіяльність передплатника. Для створення тригерів використовуються дані про передплатників із email-платформи або сайту.