Що, якщо не лікувати ЗПР?

Діти із затримкою психічного розвитку збережено інтелект, але вони емоційно нестійкі, швидко виснажуються, вони також порушена пам'ять. Для засвоєння шкільної програми дітям із ЗПР потрібен постійний контроль з боку педагога і тому вони не можуть навчатися у великих класах звичайних шкіл.

Фахівці та батьки діток із синдромом ЗПР відзначають такі ускладнення: Розвиток серйозних розладів психіки Порушення найпростіших навичок спілкування та поведінки Тяжкі проблеми з адаптацією в соціальному середовищі

Лікарі стверджують: ЗПРР важливо виявляти та починати лікувати вже у 2-3 роки, тоді результат лікування буде дуже відчутним. Якщо ж лікування затримки психомовного розвитку почалося після шести років, то добрий результат буде лише у 2 дітей із 1000, а після 7 років ймовірність лікування падає ще нижче.

Для дітей з затримкою психічного розвитку характерні: недостатній рівень розвитку пам'яті, моторики, мислення, мови, уваги, і навіть самоконтролю. Крім того, відзначається примітивність та нестійкість емоцій, погана успішність у школі.