Скільки етапів включає психологічний супровід дітей з Овз?

На основі вивчених матеріалів та практичної діяльності пропонуються наступні етапи психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мови: підготовчий, психолого-педагогічна діагностика, аналітичний, корекційний та завершальний.

Етапи організації комплексного супроводу дітей з ОВЗ здійснюються у 3 етапи: – діагностико-прогностичний; – Корекційно-формуючий; – оцінно-проективний.

Процес психолого-педагогічного супроводу циклічний та передбачає послідовну реалізацію чотирьох етапів: діагностичного, пошуково-варіативного, практико-дієвого та аналітичного (за Л. Н. Харавіною).

У ДОП № 77 функціонують дві групи компенсуючої спрямованості для дітей з тяжкими порушеннями мови (ЗНР), 1-го (5-6 років) та 2-го (6-8 років) року навчання та одна група комбінованої спрямованості для дітей старшого дошкільного віку (5-8 років).