Скільки кольорів має бути у логотипі?

Не обмежуйтесь одним кольором Деякі бренди, наприклад eBay, вибирають кілька кольорів для логотипу. Ви також можете вибрати пару кольорів, які добре виглядають разом, але є ризик помилитися. Тому найкраще використовувати 1-3 кольори логотипу.

І один з них говорить, що в хорошому лого не повинно бути більше трьох кольорів. У минулій статті «Чи логотип повинен бути простим» я вже перераховував усі переваги простого лого, і в принципі, у лого з мінімальною кількістю кольорів (а особливо – одноколірних) переваги приблизно ті ж.

Існує стандартний розмір зображення фірмового знака: 1024 x 512 px. Він найчастіше підходить для всіх варіантів використання. Однак слід додатково вивчати вимоги кожної соціальної мережі до логотипу, що завантажується.

Запам'ятовується логотип забезпечує диференціацію проти конкурентами. Колір допомагає споживачам запам'ятати зображення, справляючи сильніше враження проти чорно-білими картинками. Яскраві кольори викликають позитивні емоції, тоді як темні кольори викликають протилежну реакцію.