У чому полягає принцип зворотного зв'язку?

Принцип зворотного зв'язку у стриманості та гіпотетичному характері. Керівник у розмові зі співробітником передбачає, але не затверджує. Зворотний зв'язок передбачає наявність діалогу. Це завжди спроба виявити справжній стан дел.19 лист. 2023р.

Зворотній зв'язок — у найширшому розумінні реакція у відповідь людини або групи людей на отриману інформацію або чинну дію. Зворотній зв'язок як інструмент для зміни поведінки (його поліпшення) інших людей, що широко використовується в соціальній взаємодії (наприклад, при оцінці персоналу) та в навчанні.

Зворотній зв'язок, або Фідбек (від англ. feedback), – це спосіб комунікації, коли люди діляться своїм поглядом з іншими, щоб щось змінити. З допомогою зворотний зв'язок співрозмовник може закликати до дії, ділитися досвідом чи доносити інформацію, критично для вирішення робочих завдань.

Зворотний зв'язок у системах автоматичного регулювання та управління, зв'язок у напрямку від виходу до входу даної ділянки основного ланцюга впливів (передачі інформації). Цим ділянкою може бути як керований об'єкт, і будь-яке ланка автоматичної системи (чи сукупність ланок).