У чому полягають завдання психолого-педагогічного супроводу дошкільнят з Овз?

Метою психолого-педагогічного супроводу дитини з ОВЗ є забезпечення оптимального розвитку дитини, успішна інтеграція до соціуму.

Завдання психологапедагогічного супроводу: динамічне відстеження розвитку школярів у процесі навчання (моніторинг психологічного статусу учня); розвиток психологопедагогічної компетентності (психологічної культури) учнів, батьків, освітян; психологічна підтримка освітян.

Етапи організації комплексного супроводу дітей з ОВЗ здійснюються у 3 етапи: – діагностико-прогностичний; – Корекційно-формуючий; – оцінно-проективний.

Критерієм ефективності супроводу дитини-інваліда та дитини з ОВЗ є знаходження дитини в індивідуально-адаптивній зоні рівня освітніх впливів та динамічного контролю зміни показників адаптації.