Метою психолого-педагогічного супроводу дитини з ОВЗ є забезпечення оптимального розвитку дитини, успішна інтеграція до соціуму.
Завдання психолога–педагогічного супроводу: динамічне відстеження розвитку школярів у процесі навчання (моніторинг психологічного статусу учня); розвиток психолого–педагогічної компетентності (психологічної культури) учнів, батьків, освітян; психологічна підтримка освітян.
Етапи організації комплексного супроводу дітей з ОВЗ здійснюються у 3 етапи: – діагностико-прогностичний; – Корекційно-формуючий; – оцінно-проективний.
Критерієм ефективності супроводу дитини-інваліда та дитини з ОВЗ є знаходження дитини в індивідуально-адаптивній зоні рівня освітніх впливів та динамічного контролю зміни показників адаптації.