У чому сенс мемов?

Мем (англ. meme [miːm]) – одиниця значимої культури інформації. Мемом є будь-яка ідея, символ, манера, ситуація чи образ дії, усвідомлено чи неусвідомлено передані від людини до людини у вигляді мови, письма, відео, ритуалів, жестів тощо.

Меми часто виникають як реакція на якусь подію та допомагають людям за допомогою жарту висловити ставлення до новин. Є мем, які впливають тільки на емоції і підкреслюють схожість досвіду: "о, це чисто я", "жиза".

Меми створюють більш привабливий, «людяний» образ бренду, показують споживачам, що з іншого боку такі ж люди підвищують довіру. Особливо актуально це для аудиторії віком від 18 до 30 років. При цьому інструмент практично не вимагає фінансових вкладень.

Звідки беруться меми? Меми народжуються в процесі створення жарту, емоції або для своїх, або для всіх. Незважаючи на полярні завдання, формат може бути одним і тим самим. Змінюється лише сенс, як у постмодерні, де нове — це трансформер старого, вже популярного раніше, але з новим змістом.