У чому сутність психолого-педагогічного супроводу дітей із ЗПР у процесі інклюзивної освіти?

Таким чином, психологічний супровід дитини з ОВЗ можна розглядати як комплексну технологію психологічної підтримки та допомоги дитині, батькам та педагогам у вирішенні завдань розвитку, навчання, виховання, соціалізації з боку педагога-психолога.19 січ. 2023р.

Метою психолого-педагогічного супроводу дитини з ОВЗ є забезпечення оптимального розвитку дитини, успішна інтеграція до соціуму.

Мета психологапедагогічного супроводу: забезпечення умов розвитку особистості студентів з-поміж осіб з ОВЗ та інвалідністю, якості їх професійної підготовки та подальшої конкурентоспроможності на ринку праці; створення педагогічних, психологічних та соціальних умов для розвитку учнів з …

Однією з основних функцій психологічного супроводу є діагностування та подальший постійний моніторинг психологічної підготовки простору освітнього установи не лише до впровадження, а й до реалізації інклюзивних форм освіти.