У дитини з ЗПР не сформовано мотивацію до навчання, але інтелект збережено, тому за умови правильної корекції такі діти можуть поступово наздогнати своїх однолітків. Їм дають додатковий рік у підготовчому класі та передбачається, що після початкової школи вони зможуть навчатися за програмою масової школи.
Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це порушення нормального темпу психічного розвитку, у результаті дитина, який досяг шкільного віку, продовжує залишатися серед дошкільних, ігрових інтересів. При ЗПР діти не можуть включитися у шкільну діяльність, сприймати шкільні завдання та виконувати їх.
Невід'ємною частиною корекційного навчання дітей із ЗПР є нормалізація їхньої діяльності, і зокрема навчальної, яка характеризується крайньою неорганізованістю, імпульсивністю, низькою продуктивністю.
з ЗПР до школи та вибору школи
- – Розповісти дитині, що означає бути школярем, які обов'язки з'являться в школі;
- – На доступних прикладах показати важливість уроків, шкільного розпорядку;
- – виховувати інтерес до отримання нових знань, їхнього змісту;
- – ніколи не говорити, що в школі не цікаво.
Подібні