Як називається спілкування у колективі?

У термінології сучасних компаній з'явилася нова теза – тимбілдінг. Він походить від англійського словосполучення team building – командна побудова. По суті тімбілдінг – це комплекс спеціальних заходів, метою яких є згуртування колективу та створення єдиної команди з «різношерстого» штату працівників.14 серп. 2023р.

МіжособистіснІ стосунки в колективі включають безліч способів комунікувати і знаходити спільну мову один з одним. Якщо система не побудована, не вийде спільної діяльності, однаковості та передачі результатів праці від одного співробітника до іншого в рамках одного бізнес-процесу.

Трудові відносини — це відносини, засновані на угоді між працівником і роботодавцем про особисте виконання працівником трудової функції (роботи з посади, професії або спеціальності або конкретного виду роботи, що йому доручається) за заробітну плату.

Форми ділового спілкування: ділова бесіда (по телефону та віч-на-віч), ділові переговори, інтерв'ю, ділові наради та збори, публічні виступи, прийом відвідувачів та гостей, виставки та конференції, ділове листування та їх характеристики.