Як планувати справи, щоб підвищити особисту ефективність?

Вчені визначили, що для досягнення максимальної ефективності, людина має працювати за схемою 50-10 хвилин. Де 10 хвилин – це перерва. І ще один важливий момент – приступайте до справ відразу з ранку, таким чином запуститься робочий процес, що дозволить вам не вибиватися з колії до кінця дня.

7 способів підвищення особистої ефективності

  1. I. Плануйте
  2. ІІ. Розставляйте пріоритети
  3. ІІІ. Використовуйте принцип Парето
  4. IV. Вивчіть тайм-менеджмент
  5. V. Встановіть дедлайни
  6. VI. Відпочиньте
  7. VII. Наведіть порядок
  8. VIII. Лекції та книги з особистої ефективності

Але ми зібрали кілька реальних порад з нашого офісу, які допоможуть працювати менше, встигати більше, виконувати якісніше завдання.

  1. Висипайтеся …
  2. Плануйте завдання спринтами.
  3. Розставляйте пріоритети.
  4. Тренуйте концентрацію …
  5. Заохочуйте себе …
  6. Делегуйте …
  7. Чергуйте нудні завдання

Вміння встановлювати та підтримувати контакти, вести переговори, представляти та захищати свою позицію тощо. Деякі фахівці до сфери особистої ефективності відносять також імідж, емоційний інтелект, управління стресом, вміння вчитися — те, що може допомогти досягти цілей.