Як працює Spine?

Spine програма для створення двовимірної скелетної анімації яка підтримує 7 мов програмування, інтегрується в 19 ігрових движків, відмінно підходить для портретної анімації та анімації гнучких текстур (прапорів, тканин, волосся, шлангів і т. д.), а також для рескінінгу.

Запускаємо Spine. У головному меню виконуємо команду New Project. У вікні ієрархії вибираємо пункт Images та за допомогою кнопки Browse вибираємо нашу папку з картинками. Перетягуємо повне зображення персонажа в робочій області як зразок для створення кісток.

Полягає в тому, що мультиплікатор або модельєр створює скелет, що являє собою зазвичай деревоподібну структуру кісток, в якій кожна наступна кістка «прив'язана» до попередньої, тобто повторює за нею рухи та повороти з урахуванням ієрархії в скелеті.