Як робити A B тест?

Що потрібно мати для A/B тесту Перед тим, як запустити A/B тестування, потрібно зібрати дані. Для дослідження знадобляться чітко сформульована гіпотеза, елемент тестування, ціль, різні версії сайту, шаблон звіту та інструмент для проведення A/B-тестів. Гіпотеза – це припущення, яке вимагає перевірки.

Розрахувати тривалість тестування можна за такою формулою: вибірка / трафік = кількість днів. Припустимо, мінімальний розмір вибірки для статистично значущих результатів тесту – 10 000 унікальних відвідувачів. У сайту в середньому 1000 відвідувачів на день. Значить тривалість тесту – 10 днів.

А/Б- або спліт-тестування – це варіант маркетингового дослідження, мета якого порівняти дві версії рекламного оголошення, лендингу, елемента сайту, які відрізняються одним параметром. А/Б-тест визначає, який варіант більше залучає цільову аудиторію, дає найбільшу конверсію.