Для оцінки
когнітивних функцій
Когнітивні порушення – це зниження пам'яті, розумової працездатності та інших когнітивних функцій порівняно з вихідним рівнем (індивідуальною нормою).
https://ua.wikipedia.org › wiki › Когнітивні_порушення
використовуються нейропсихологічні методи дослідження. Вони являють собою різні тести та проби на запам'ятовування та відтворення слів та малюнків, впізнавання образів, вирішення інтелектуальних завдань, дослідження рухів тощо.
У дітей ознаки порушення когнітивного розвитку такі:
- затримка появи навичок – починають сидіти, повзати, ходити чи говорити пізніше за певний вік;
- порушення концентрації уваги;
- проблеми з навчанням;
- відсутність цікавості;
- проблеми з логічним мисленням;
Монреальська шкала оцінки когнітивних функцій. (Від англ. Montreal Cognitive Assessmnet, скорочено МоСА).
Когнітивні функції людини – це здатність розуміти, пізнавати, вивчати, усвідомлювати, сприймати та переробляти (запам'ятовувати, передавати, використовувати) зовнішню інформацію. Це функція центральної нервової системи – найвища нервова діяльність, без якої втрачається особистість людини.