Як заспокоїти скандального пацієнта?

Наприклад, агресивного пацієнта не варто боятися, насамперед потрібно дати йому виговоритися, розпитати його про скарги та заспокоїти. Говоріть із ним спокійним, рівним голосом, не піддавайтеся на провокації, але при цьому й не поводьтеся надто відсторонено, щоб не викликати нову хвилю агресії.

10 принципів спілкування з конфліктним пацієнтом

  1. Слухайте уважно і ви зрозумієте, що стоїть за агресією. …
  2. Чи не піддавайтеся на провокації. …
  3. Не повторюйте за пацієнтом брутальних слів. …
  4. Не приймайте на свій рахунок. …
  5. Звертайтеся до пацієнта на ім'я. …
  6. Виразіть співчуття та розуміння. …
  7. Погодьтеся і вибачтеся.

І тут його також можна притягнути до адміністративної відповідальності за статтею 5.61 КоАП РФ. Алгоритм дій такий самий, як і з пацієнтами: відео- або аудіозапис, свідки, звернення до прокуратури чи поліції. І відповідати в цьому випадку медику доведеться так само, як рядовому пацієнту, – заплатити штраф.