Як зав'язати розмову із колегою?

Ось п'ять простих порад від Селеса, автора блогу Personal Excellence.

  1. Ставте питання Найпростіший і стандартний спосіб почати новий розмова, багато хто з них користується. …
  2. Зробіть комплімент.
  3. Використовуйте навколишні об'єкти як зачіпку для розмови
  4. Запитайте поради або попросіть про допомогу.
  5. Розкажіть що небудь про себе

Вміння утримати увагу співрозмовника Щоб утримати увагу людини та темп розмови, потрібно пам'ятати про три речі. По перше, Постарайтеся не говорити занадто часто про себе. По-друге, не ставте надто багато запитань співрозмовнику: він не на допиті. По-третє, постарайтеся якомога рідше торкатися особистих тем.

Розкажіть, що ви вже десь бачились "Привіт, мені здалося, що я бачила тебе вчора на пошті", – схожі фрази покажуть, що в реальному житті ви теж звернули б увагу на цю людину і запам'ятали її.