Як зрозуміти, що розумово відсталий?

Розумово відсталі діти починають пізніше тримати голову, сидіти, повзати, лепетати, вимовляти перші звуки, слова, фрази. Для емоційних реакцій властива імпульсивність, відсутність напівтонів. Сприятливість таких дітей примітивні або безцільні. Пізніше виявляється слабкість мислення.

Клінічні ознаки розумової відсталості:

  1. психічний недорозвинення різного ступеня виразності;
  2. недорозвинення як інтелектуальної діяльності та особистості хворого, а й психіки загалом;
  3. ознаки недорозвинення як мислення, а й сприйняття, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери та інших.;

Розумова відсталість легкої ступеня у дітей, ознаки: Дитина відстає у моторному розвитку: пізно починає тримати голову, сідати, вставати, ходити. У малюка може бути порушений хапальний рефлекс, а в 1-1,5 роки дитина ще не тримає предмети (іграшки, ложку та виделку);

Розумно відсталі діти зазвичай користуються мимовільним запам'ятовуванням, тобто запам'ятовують яскраве, незвичайне те, що їх приваблює. Довільне запам'ятовування формується вони значно пізніше — наприкінці дошкільного, на початку шкільного періоду життя. Відзначається слабкість розвитку вольових процесів.