Яка особливість характерна для мислення дошкільника 5-6 років?

Для мислення характерний перехід від наочно-дійового до наочно-образного мислення (4-5 років), формування найпростіших форм міркувань (6-7 років), у шестирічному віці з'являється причинне мислення. Відбувається освоєння прийомів опосередкування, схематизації, моделювання (6-7 років).

У віці 5-7 років у дошкільнят починає активно розвиватися наступний тип мислення. словесно-логічний. Уміння не просто повідомляти факти, а й піддавати їх розгорнутому аналізу у словесній формі говорить про добре розвинене словесно-логічне мислення.

Особливості мислення дітей дошкільного віку. Основний вид мислення молодшого дошкільника – наочно-дієве, коли приховані властивості об'єкта виділяються через практичні дії, що перетворюють його. Діти використовують 2 його типи для: вирішення пізнавальних завдань; розв'язання практичних завдань.

Діти 4—5 років переважає наочно-подібне мислення. До 5 років дитина може зібрати картинку з чотирьох частин без опори на зразок та із шести частин з опорою на зразок.