Яке основне завдання етапу емпатії в дизайн мисленні?

Емпатія – це здатність співпереживати почуттям інших людей і розуміти, чому вони виникли. Емпатія допомагає уявити себе дома тих людей, котрим ви робите продукт. У дизайн-мисленні це спосіб з'ясувати, що насправді потрібно людям і чого вони побоюються.5 квіт. 2023р.

Емпатія — це прояв співпереживання по відношенню до іншої людини, здатність зрозуміти її почуття та уявити себе на її місці. Мета етапу: поринути у досвід користувача — зрозуміти проблеми, знайти нові бачення ситуації, визначити можливості для покращення досвіду.

На третьому етапі процесу Дизайн-мислення дизайнери готові генерувати ідеї. Вже є розуміння користувачів та їх потреб (Етап емпатії), аналіз та узагальнення спостережень (етап визначення), і, нарешті, сформульована людино-орієнтована постановка задачі.

Емпатії (Empathize) Перший етап дизайн мислення дозволяє вам отримати повне уявлення про проблему, яку ви намагаєтеся вирішити, як правило, за допомогою дослідження користувача.