Які дві особливості характерні для дітей першої молодшої групи?

Для дітей цього віку характерна несвідомість мотивів, імпульсивність та залежність почуттів та бажань від ситуації. Діти легко заражаються емоційним станом однолітків. Однак у період починає складатися і довільність поведінки. Вона обумовлена ​​розвитком гарматних процесів і промови.

  • Формування елементарних математичних уявлень.
  • Може утворити групу із однорідних предметів.
  • Розрізняє один і багато предметів.
  • Розрізняє великі та маленькі предмети, називає їх розмір.
  • Впізнає кулю та куб.
  • Розрізняє та називає предмети найближчого оточення.
  • Називає імена членів своєї сім'ї та вихователів.

– Розрізняти предмети за величиною, використовуючи слова "великий", "маленький". – Вміти бачити один і багато предметів, використовуючи слова "один", "багато", "жодного". – Розуміти питання "скільки?" – Впізнавати знайомі геометричні форми (Кубик, куля, цегла) називати їх.

Володіти навичкою акуратної роботи із пластиліном.

  • АППЛІКАЦІЯ Навички наклеювання (промазати клеєм елемент, що наклеюється, і прикласти до аркуша паперу, промокнути серветкою надлишок клею.) …
  • КОНСТРУЮВАННЯ знати і називати основні деталі будівельного матеріалу (кубики, цеглинки, пластини).
  • МАТЕМАТИКА …
  • ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ