Для дітей цього віку характерна несвідомість мотивів, імпульсивність та залежність почуттів та бажань від ситуації. Діти легко заражаються емоційним станом однолітків. Однак у період починає складатися і довільність поведінки. Вона обумовлена розвитком гарматних процесів і промови.
- Формування елементарних математичних уявлень.
- Може утворити групу із однорідних предметів.
- Розрізняє один і багато предметів.
- Розрізняє великі та маленькі предмети, називає їх розмір.
- Впізнає кулю та куб.
- Розрізняє та називає предмети найближчого оточення.
- Називає імена членів своєї сім'ї та вихователів.
– Розрізняти предмети за величиною, використовуючи слова "великий", "маленький". – Вміти бачити один і багато предметів, використовуючи слова "один", "багато", "жодного". – Розуміти питання "скільки?" – Впізнавати знайомі геометричні форми (Кубик, куля, цегла) називати їх.
Володіти навичкою акуратної роботи із пластиліном.
- АППЛІКАЦІЯ Навички наклеювання (промазати клеєм елемент, що наклеюється, і прикласти до аркуша паперу, промокнути серветкою надлишок клею.) …
- КОНСТРУЮВАННЯ знати і називати основні деталі будівельного матеріалу (кубики, цеглинки, пластини).
- МАТЕМАТИКА …
- ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ