Три види зворотного зв'язку: підтримуюча, коригуюча та розвиваюча7 липня. 2023р.
Є три основні види зворотнього зв'язку в залежності від її мети:
- Підтримуюча. Ціль зворотнього зв'язку співробітнику – підтвердження того, що людина рухається у правильному напрямку. …
- Розвиваюча. Розвиваюча Зворотній зв'язок допомагає співробітнику професійно зрости. …
- Коригуюча.
Зворотній зв'язок — у найширшому розумінні реакція у відповідь людини або групи людей на отриману інформацію або чинну дію. Зворотній зв'язок як інструмент для зміни поведінки (його поліпшення) інших людей, що широко використовується в соціальній взаємодії (наприклад, при оцінці персоналу) та в навчанні.
Для визначення виду зворотного зв'язку (ОС) необхідно "закоротити" навантаження. Якщо при цьому сигнал зворотного зв'язку перетворюється на нуль, то це ОС по напрузі, якщо сигнал ОС не перетворюється на нуль — то це OC по струму.