Які мотиви споживача?

Найпростішим і найкоротшим визначенням є таке: Мотив – це образ успішно завершеної дії щодо реалізації потреби; це чуттєво забарвлене, обов'язково приємне та привабливе уявлення майбутньої процедури досягнення та володіння.

Коли споживач планує здійснити покупку, їм рухає певний мотив: від бажання заощаджувати до прагнення домінувати над оточуючими … А є ринки та продукти, для яких будуть актуальні майже всі мотиви.

  • Безпека …
  • Домінування …
  • Секс …
  • Приналежність …
  • Економія …
  • Дослідження …
  • Гедонізм …
  • Турбота

Тепер проаналізуємо докладно існуючі види мотивів:

  • Зовнішній мотив. Обумовлюється різними чинниками зовнішнього світу чи чужою думкою. …
  • Внутрішній мотив. …
  • Негативний мотив. …
  • Позитивний мотив. …
  • Стійкий мотив. …
  • Нестійкий мотив.