Найпростішим і найкоротшим визначенням є таке: Мотив – це образ успішно завершеної дії щодо реалізації потреби; це чуттєво забарвлене, обов'язково приємне та привабливе уявлення майбутньої процедури досягнення та володіння.
Коли споживач планує здійснити покупку, їм рухає певний мотив: від бажання заощаджувати до прагнення домінувати над оточуючими … А є ринки та продукти, для яких будуть актуальні майже всі мотиви.
- Безпека …
- Домінування …
- Секс …
- Приналежність …
- Економія …
- Дослідження …
- Гедонізм …
- Турбота
Тепер проаналізуємо докладно існуючі види мотивів:
- Зовнішній мотив. Обумовлюється різними чинниками зовнішнього світу чи чужою думкою. …
- Внутрішній мотив. …
- Негативний мотив. …
- Позитивний мотив. …
- Стійкий мотив. …
- Нестійкий мотив.