Розвиток пам'яті у дошкільному віці характеризується поступовим переходом від мимовільного та безпосереднього до довільного та посереднього запам'ятовування та пригадування. p align="justify"> Важливою передумовою розвитку довільних процесів пам'яті є відносно високий рівень розвитку безпосередньої пам'яті.
У молодших дошкільнят переважає образна пам'ять: вони запам'ятовують те, що їх найбільше вразило Виділяють несуттєві, але яскраві ознаки предмета, а важливі, але не такі помітні, можуть залишити без уваги.
Ось деякі з них:
- Читайте книги. Читати дітям потрібно вже з піврічного віку. …
- Грайте у хованки. Дорослий розкладає кілька предметів або карток, а після того, як малюк заплющує очі, прибирає один предмет. …
- Тренуйте уважність. Для дошкільнят Добре підійдуть парні картинки "знайди відмінності".
Існують різні види пам'яті, що формуються в ранньому дитинстві: рухова, зорова, нюхова, смакова, дотикова, речеслухова.