Які особливості розвитку пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці?

У молодшому шкільному віці мислення дитини переходить від наочно-образного до словесно-логічного. Воно спирається на наочні образи та уявлення. Думкова діяльність молодших школярів багато в чому нагадує мислення дошкольников.16 лют. 2023р.

мислення молодшого школяра відрізняється високими темпами його розвитку; – відбуваються структурні та якісні перетворення в інтелектуальних процесах; – активно розвиваються наочно-дійове та наочно-подібне мислення, Починає формуватися словесно-логічне.

Діти цього віку дуже рухливі, енергійні. Дитина росте дуже швидко, але її зростання нерівномірне. Оскільки серце не зростає у пропорції з його тілом, він не може винести тривалих періодів напруженої діяльності.

В цьому віці сприйняття часто зводиться до впізнавання предмета, називання форми та кольору. Першокласники сприймають об'єкти як ціле, погано схоплюють деталі, не пов'язують їх між собою, т. е. систематичний аналіз сприйманих властивостей викликає в дітей віком проблеми.