Які типи зворотний зв'язок бувають?

Три види зворотного зв'язку: підтримуюча, коригуюча та розвиваюча Види зворотний зв'язок різняться залежно від цілей і форм надання. В одних випадках ціль полягає в мотивації співробітників, в інших — у покращенні його навичок та коригуванні недоліків для досягнення необхідного результату.

Зворотній зв'язок, або Фідбек (від англ. feedback), – це спосіб комунікації, коли люди діляться своїм поглядом з іншими, щоб щось змінити. З допомогою зворотний зв'язок співрозмовник може закликати до дії, ділитися досвідом чи доносити інформацію, критично для вирішення робочих завдань.

Для визначення виду зворотного зв'язку (ОС) необхідно "закоротити" навантаження. Якщо при цьому сигнал зворотного зв'язку перетворюється на нуль, то це ОС по напрузі, якщо сигнал ОС не перетворюється на нуль — то це OC по струму.