Які види діагностики визначено у стандарті для індивідуального розвитку дітей?

«Оцінка індивідуального розвитку дітей представлена ​​у Стандарті у двох формах діагностики – педагогічної та психологічної.

У Стандарті щодо раннього віку не виділено образотворча діяльність та конструювання.

У педагогіці виділяють такі методи педагогічної діагностики: спостереження, педагогічний експеримент, анкетування, бесіда, інтерв'ю, опитування, тестування, вивчення педагогічної документації (програми, УМК, портфоліо професійної діяльності).

Що має на увазі моніторинг індивідуального розвитку дітей? У чому різниця між педагогічним моніторингом та педагогічною діагностикою? Моніторингом- тривале стеження за будь-якими об'єктами чи явищами педагогічної діяльності, система отримання даних для прийняття стратегічних та тактичних рішень.