Який я методика Богданової?

Ціль: виявлення вміння дитини змістовно оцінювати власні якості особистості (Вихідна діагностика – кінець другого року навчання). Вчитель пропонує учням у письмовій формі оцінити свої власні переваги та недоліки (написати позитивні та негативні якості особистості).

Метод дослідження Будассі заснований на самооціненні індивіда, яке може відбуватися двома способами. Перший – полягає у зіставленні власних уявлень із реально існуючими, об'єктивними показниками діяльності. Другий – це порівняння власної персони з іншими людьми.

50 позитивних фраз для зміцнення самооцінки дитини

  • Ти мені дуже допоміг.
  • Ти мала рацію.
  • Я знаю, ти дуже старався.
  • Я дуже тобі вдячна.
  • У тебе класні ідеї.
  • Мені подобається бути твоєю мамою.
  • Я в тебе вірю.
  • Ти дуже важливий для мене.