Чому емоції важливі у комунікації?

Емоційний образ ситуації стає основною причиною появи того чи іншого ставлення суб'єкта комунікативної взаємодії до ситуації. Важливим є те, що емоційне ставлення, що виникає, як правило, не раціоналізується індивідом і є стійким психічним утворенням.

Під впливом емоцій відбувається спотворення інтерпретації сигналів зворотний зв'язок. Вони інтерпретуються відповідно до суб'єктивного змісту змісту комунікативної ситуації, що, у свою чергу, призводить до посилення емоційної напруженості спілкування.

За допомогою емоцій ми можемо усвідомлювати наші потреби. Більшість психологічних проблем походить від незадоволених потреб – незакритих гештальтів, як люблять казати психологи. Справа в тому, що поки що потреба незадоволена, ми несвідомо будемо шукати способи її закрити.

Комунікативні емоції виникають на основі потреби у спілкуванні: бажання спілкуватися, ділитися думками та переживаннями, почуття симпатії, розташування, поваги до когось, почуття вдячності. подяки, обожнювання, бажання заслужити схвалення.