Що сказати клієнту, якщо він незадоволений?

«Шкода, що ви не отримали ваше замовлення вчасно. Дозвольте мені запропонувати вам невеликий подарунок нашого інтернет-магазину». «Мені щиро шкода, що ви так засмучені. Але я знаю, як вам допомогти, і обіцяю вирішити проблему якнайшвидше».

Навчіться відмовляти клієнтамщоб не стати їх заручником. … Якщо хочете залишатися корисними клієнтам і піклуватися навіть при відмові — дотримуйтесь трьох законів «ні».

  1. Відмовляйте одразу.
  2. Поясніть причину.
  3. Давайте альтернативу.

Десять способів заспокоїти незадоволеного клієнта

  1. Завжди відповідайте на дзвінок. …
  2. Використовуйте ввічливий тон. …
  3. Усміхайтеся, коли розмовляєте із замовником. …
  4. Дізнайтеся ім'я того, хто телефонує. …
  5. Будьте відвертими. …
  6. Просіть дозволу під час переведення дзвінка в режим утримання. …
  7. Вникайте у проблему. …
  8. Візьміть на себе відповідальність.

Клієнти не завжди мають рацію, і деякі з них залишаться незадоволеними. Поважайте себе та своїх співробітників. … Заздалегідь запасайтеся витримкою, терпінням та дипломатичністю.

  1. Вислухайте…
  2. Проявіть співчуття.
  3. Вибачтеся …
  4. Визначтеся з діями.
  5. Вирішіть проблему …
  6. Відновіть сили