Як чемно сказати я подумаю?

Скрипти реагування на заперечення «Я подумаю»

  • Вас щось конкретне не влаштовує? Що заважає ухвалити рішення?
  • Добре. Давайте на чистоту. …
  • Так звичайно. …
  • Так звичайно. …
  • Так звичайно. …
  • Так звичайно. …
  • Можливо, я не дав Вам достатньо інформації для прийняття рішення. …
  • Чудово, що ви не ухвалюєте швидких рішень.

«Тобто Ви готові прийняти рішення швидше, якщо я відповім на Ваші сумніви зараз, правильно?». — «Я Вас розумію, але є щось, що могло б Вас переконати ухвалити рішення швидше?». Або можна так. «Ми ж з Вами професіонали і я розумію, що означає Ваша відповідь.

У відпрацюванні заперечень дотримуйтесь цього алгоритму:

  1. Вислухайте клієнта. …
  2. Приєднайтеся до клієнта — покажіть, що ви зрозуміли його, і ви на його боці. …
  3. Відпрацюйте заперечення. …
  4. Уточніть, чи вдалося вам зняти заперечення і чи є у клієнта питання.