Скрипти реагування на заперечення «Я подумаю»
- Вас щось конкретне не влаштовує? Що заважає ухвалити рішення?
- Добре. Давайте на чистоту. …
- Так звичайно. …
- Так звичайно. …
- Так звичайно. …
- Так звичайно. …
- Можливо, я не дав Вам достатньо інформації для прийняття рішення. …
- Чудово, що ви не ухвалюєте швидких рішень.
— «Тобто Ви готові прийняти рішення швидше, якщо я відповім на Ваші сумніви зараз, правильно?». — «Я Вас розумію, але є щось, що могло б Вас переконати ухвалити рішення швидше?». Або можна так. «Ми ж з Вами професіонали і я розумію, що означає Ваша відповідь.
У відпрацюванні заперечень дотримуйтесь цього алгоритму:
- Вислухайте клієнта. …
- Приєднайтеся до клієнта — покажіть, що ви зрозуміли його, і ви на його боці. …
- Відпрацюйте заперечення. …
- Уточніть, чи вдалося вам зняти заперечення і чи є у клієнта питання.