Яка пам'ять у дошкільнят?

Особливостями розвитку пам'яті у дітей дошкільного віку є: наочно – образна пам'ять, що стає провідною: дитина добре запам'ятовує яскраві, емоційно насичені події, а також вона здатна зберігати предмети, картини, обличчя, звуки, запахи та кольори [1].8 черв. 2023р.

У дітей-дошкільнят переважає і мимовільна пам'ять. Для того, щоб запам'ятати якусь інформацію дитині в цей час достатньо відчути певні емоції в цей момент. Тобто малюка може залучити емоційне фарбування казки, вірша.

У молодших дошкільнят мимовільне запам'ятовування та мимовільне відтворення – Єдина форма роботи пам'яті. Розвиток пам'яті у дошкільному віці характеризується поступовим переходом від мимовільного та безпосереднього до довільного та опосередкованого запам'ятовування та пригадування.

Існує три типи пам'яті: –наочно-подібний; – словесно-логічний; – проміжний (гармонічний). Діти, які належать до першого типу, краще запам'ятовують картини, обличчя, кольори, звуки.