Як працювати в такому режимі?
- Плануйте справи на день, тиждень, місяць наперед. …
- Розподіліть завдання по важливості. …
- Зацикліть роботу. …
- Не відволікайтеся під час роботи. …
- Розводьте схожі види діяльності та проекти на різний час. …
- Увімкніть музику під час роботи. …
- Фіксуйте результати. …
- Підключайте нагадування.
Багатозадачність – вроджена чи набута здатність одночасно відстежувати та виконувати кілька обов'язків без шкоди результату. Вважається, що без такого навички не здатний обійтися жоден співробітник: універсальний працівник завжди вище цінується на ринку праці.
Звички, які допоможуть «приручити» багатозадачність
- Все фіксуйте – на папері, в електронному вигляді. …
- Працюйте над класифікацією завдань (важливі/термінові) та над пріоритетами. …
- Плануйте хоча б приблизний список завдань на день та тиждень. …
- Користуйтеся календарем, якщо завдання прив'язані до дат, часу.