Як працювати у режимі багатозадачності?

Як працювати в такому режимі?

  1. Плануйте справи на день, тиждень, місяць наперед. …
  2. Розподіліть завдання по важливості. …
  3. Зацикліть роботу. …
  4. Не відволікайтеся під час роботи. …
  5. Розводьте схожі види діяльності та проекти на різний час. …
  6. Увімкніть музику під час роботи. …
  7. Фіксуйте результати. …
  8. Підключайте нагадування.

Багатозадачність – вроджена чи набута здатність одночасно відстежувати та виконувати кілька обов'язків без шкоди результату. Вважається, що без такого навички не здатний обійтися жоден співробітник: універсальний працівник завжди вище цінується на ринку праці.

Звички, які допоможуть «приручити» багатозадачність

  1. Все фіксуйте – на папері, в електронному вигляді. …
  2. Працюйте над класифікацією завдань (важливі/термінові) та над пріоритетами. …
  3. Плануйте хоча б приблизний список завдань на день та тиждень. …
  4. Користуйтеся календарем, якщо завдання прив'язані до дат, часу.