Які функції виконують емоції під управлінням поведінкою людини?

Граючи керуючу поведінкою та діяльністю людини роль, емоції виконують різноманітні позитивні функції: захисну, мобілізуючу, санкціонуючу (перемикаючу), компенсаторну, сигнальну, що підкріплює (стабілізуючу), які часто поєднуються один з одним.28 січ. 2023р.

Функції емоцій: Оціночна – швидка, узагальнена оцінка подій, що відбуваються Сприятлива – формування поведінки на основі оцінки власних потреб і подій, що відбуваються. Комунікативна — міміка та пантоміміка дозволяє передати свої переживання та своє ставлення до навколишнього (невербальне спілкування).

Емоції впливають на процес становлення та функціонування особистості, організацію її поведінки. Виступаючи як регулятори поведінки, емоції виконують важливу пристосувальну функцію в організації взаємодії особистості із зовнішнім середовищем, у забезпеченні активних форм її життєдіяльності.

Почуття мимоволі активізують чи, навпаки, загальмовують процеси мислення. Вони стимулюють діяльність нашої фантазії, надають нашому мовленню переконливість, яскравість і жвавість. Почуття викликають та стимулюють наші дії. Сила та наполегливість вольових дій значною мірою обумовлюється почуттями.